Codziennie Produktywnie - logo

// Bezpłatny e-book + zapis do newslettera

JAK ZACZĄĆ I NIE PRZESTAĆ?

Wewnątrz znajdziesz…

15 piekielnie skutecznych rad, które pomogą Ci spełniać marzenia, osiągać cele, budować nawyki i zwiększać produktywność.

Wszystkie rady zostały ułożone w logiczny ciąg działań wspomagających Cię w drodze do osiągania celów.

Dołącz do prawie 1.000 osób, które regularnie czytają newslettera.

Jak zaoszczędzić godzinę dziennie?

Fajna sprawa, jedna zaoszczędzona godzina dziennie daje 7 godzin tygodniowo, po miesiącu to jest jakieś 30 – 31 godzin (chyba że mamy akurat luty :), a rocznie to już będzie 365 godzin, czyli ponad 15 dni do dyspozycji na to na co do tej pory nie miałeś czasu. I tak do końca życia.

Taką wizję rozpościera przed czytelnikami Michael Heppell – brytyjski ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego. Czy wizja jest możliwa do realizacji, a Pan Heppell daje nam gotowe rozwiązanie na to, jak zaoszczędzić godzinę dziennie? Myślę, że tak. Jest jednak pewne, ale o którym za chwilę.

 

CEL PUBLIKACJI / PRZYŚWIECAJĄCA JEJ IDEA:

Tak jak wspomniałem na początku, celem książki „Jak zaoszczędzić godzinę dziennie?” jest pomóc czytelnikowi zaoszczędzić godzinę dziennie.

 

CO ZNAJDZIESZ W PUBLIKACJI:

Książka została podzielona na osiem rozdziałów, z których każdy podzielony jest na kilka krótkich podrozdziałów o zbliżonej tematyce. Przeczytanie każdego z podrozdziałów zajmuje od kilku do kilkunastu minut. Natomiast rozdziały omawiają następujące kwestie:

  • znalezienie dobrego powodu, aby zacząć dbać o swój czas,
  • pokonanie prokastynacji,
  • listy zadań,
  • walka ze złodziejami czasu,
  • zarządzanie czasem w domu – bardzo fajnie i obszernie omówione zagadnienie. Jest to rzadkość. Większość autorów chce pomóc swoim czytelnikom zarządzać czasem w pracy, ale o domu zapominają,
  • zarządzanie czasem w pracy – to żelazna pozycja, w każdej książce o zarządzaniu czasem, więc i tutaj nie mogło jej zabraknąć,
  • kilka zaawansowanych technik,
  • plus 25 pomysłów czytelników na lepsze zarządzanie czasem.

 

ADRESAT PUBLIKACJI:

I tutaj wspomniane na samym początku „ale”. Adresatem książki są raczej osoby, które zaczynają przygodę z zarządzaniem sobą i w nadmiarze marnują czas na rzeczy, na które nie powinny.

Osoby, które mają większe doświadczenie i wiedzę z zakresu zarządzania czasem, raczej nie oszczędzą godziny dziennie, ale znajdą kilka cennych wskazówek, które mogą im pomóc zaoszczędzić kilka minut.

 

DLACZEGO WARTO PRZECZYTAĆ:

To fajny podręcznik z prostymi radami jak lepiej gospodarować czasem oraz przestać robić to, co niepotrzebne.

Facebook
LinkedIn
Twitter
Email

PRZECZYTAJ RÓWNIEŻ:

Czytaj więcej książek

Edukacja nie kończy się, gdy opuszczamy mury szkoły. Tak naprawdę edukacja trwa całe życie i jest podstawą rozwoju nie tylko osobistego, ale ogólnie rozwoju. Niestety